محمد احمدزاده

سرمربی ملوان گفت: افرادی که حرف از بازی نرسیدن و قهر می‌‌زنند به‌طور حتم عده‌ای هستند که عقده‌های گذشته را با این مسائل مرتبط کرد‌ه‌اند و دوست دارند تا جو ملوان را متشنج کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، محمد احمدزاده عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی ملوان در برابر سایپا اظهار داشت: فقدان مهرداد اولادی برای تیم ما بسیار سنگین بود و این ضایعه را به تمام اهالی فوتبال و بازیکنان ملوان تسلیت می‌گویم و امیدوارم روح مهرداد اولادی در ادامه کار به ما کمک کند و برای شادی روح مهرداد تمام بازیکنان با تمام توان و قدرتمند در ادامه لیگ حضور پیدا خواهند کرد.

سرمربی ملوان درباره بازی این تیم برابر سایپا بیان کرد: بازی فردا در برابر سایپا برای ملوان بسیار تعیین کننده است و گرفتن 3 امتیاز بازی با کمک تماشاگران به ما کمک می‌کند تا در ادامه شرایط بهتری را از نظر روحی و روانی داشته باشیم.

وی افزود: ما سعی می‌کنیم تا شرایط ملوان در جدول به بازی آخری در برابر سیاه‌جامگان کشیده نشود و کمک تمام عوامل تیم در جهت کمک به ملوان برای خارج شدن از محوطه خطر است.

سرمربی ملوان در مورد حضور تماشاگران در بازی فردا افزود: انتظار ما از تماشاگران حضور پر رنگ و انجام حمایت از ملوان برای خارج شدن از استرس و موقعیت در جدول است تا بتوانیم با روحیه مناسب  برای رویارویی در برابر تراکتور به تبریز برویم.

احمدزاده در مورد مصدومان و محرومان ملوان گفت: در این بازی عزیز معبودی را به‌دلیل محرومیت و علیرضا رمضانی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم اما شرایط پژمان نوری به‌دلیل شرایط چند روز اخیر برای بازی فردا نامناسب است و فشارها در چند روز اخیر در قائمشهر باعث خارج شدن وی از شرایط آمادگی شد.

وی تصریح کرد: شرایط روحی بازیکنان ملوان به‌علت اتفاقات چند روز اخیر نامناسب بود اما سعی کردیم تا با کمک همه تیم را بازیابی کنیم و با روحیه و قدرت بازی سختی پیش رو  را پشت سر بگذاریم.

سرمربی ملوان درباره عدم شرکت در مراسم اولادی گفت: به‌طور حتم تمام بازیکنان ملوان در روز سوم اولادی در مراسم شرکت می‌کنند و امروز به‌دلیل بازی پیش رو شرایطی را نداشتیم که در مراسم حضور پیدا کنیم و با پدر اولادی صحبت کردم و او نیز برای ملوان آرزوی موفقیت داشت.

سرمربی ملوان با اشاره به تغییرات سایپا در چند بازی اخیر بیان کرد: سایپا در بازی گذشته تغییرات بسیار زیادی را در ترکیب خود نسبت به بازی برابر تراکتورسازی و صبا داشت و با توجه به 10 نفره شدن سایپا امکان از دست رفتن امتیاز بود و حدس اینکه فردا با چه سایپایی مواجه  شویم بسیار سخت است و 40 تا 50 درصد بازیکنان این تیم تغییر کردند.

سرمربی ملوان درباره شایعات در مورد عدم بازی رسیدن به اولادی افزود: کسی نمی‌تواند درباره بازی نرسیدن به اولادی ادعایی کند. اولادی قبل از بازی برابر پرسپولیس دچار مصدومیت بود و بعد از بازی برابر پرسپولیس 4 روز را در تهران برای انجام کارهای فیزیوتراپی سپری کرد و قبل از بازی با فولاد گفت‌وگویی را با دکتر نوروزی داشتم تا در صورت امکان یک روز وی را زودتر در اختیار ما قرار دهد و با یک جلسه تمرین در این بازی حضور پیدا کند.

وی افزود: افرادی که حرف از بازی نرسیدن و قهر می‌‌زنند به‌طور حتم عده‌ای هستند که عقده‌های گذشته را با این مسائل مرتبط کرد‌ه‌اند و از این اتفاقات برای دشمنی‌هایشان استفاده کردند و ما آنها را به خدا واگذار می‌کنیم.

احمدزاده بیان کرد: بعد از بازی به اولادی گفتم که برو و خودت را مداوا کن تا همیشه با درد در تمرینات حضور پیدا نکنی و او به همراه پژمان نوری برای مداوا به تهران رفتند و این شایعات به نفع ملوان نیست و یکسری دوست دارند تا جو ملوان را متشنج کنند.