•  این مرد که رضا نام دارد به محل کار همسرش بیمارستان عرفان رفته و از فاطمه همسر خود میخواهد به پارکینگ بیمارستان بیاید. بر پایه گزارش کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب تهران، رضا با یک اسلحه کمری دو گلوله به سمت همسر خود شلیک کرده و بعد از مجروح کردن زن جوان با همان اسلحه سر خود را هدف قرار می دهد.

 

به گزارش پلیس آگاهی تهران بزرگ ساعت ۷ شب گذشته مرد ۳۵ ساله ای همسر جوان خود را هدف دو گلوله قرار داده و سپس به سر خود شلیک کرده است.

بر پایه این گزارش، این مرد که رضا نام دارد به محل کار همسرش بیمارستان عرفان رفته و از فاطمه همسر خود میخواهد به پارکینگ بیمارستان بیاید. همسر او که از کارمندان بخش اتاق عمل بیمارستان بوده پس از تعطیلی شیفت کاری به پارکینگ رفته و بهمراه یکدیگر سوار خودرو شخصی شان می شوند. بر پایه گزارش کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب تهران، رضا با یک اسلحه کمری دو گلوله به سمت همسر خود شلیک کرده و بعد از مجروح کردن زن جوان با همان اسلحه سر خود را هدف قرار می دهد.

نگهبان بیمارستان می گوید به دلیل سرو صدای ایجاد شده بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و هر دو مصدوم را به بیمارستان منتقل می کنند. در حال حاضر سطح هوشیاری هر دوی آنها بسیار پائین و حالشان وخیم است.

به گفته یکی از همکاران فاطمه، این زن و شوهر که ساکن ملارد کرج هستند یک دختر هشت ساله دارند که با مادر بزرگ خود زندگی می کند و آن دو از مدت ها قبل با هم اختلاف و درگیری داشته اند.

پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرده تیم مجرب بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی تهران در محل وقوع جرم حضور پیدا کرده و به دستور بازپرس جنائی تحقیقات بیشتر در این زمینه صورت خواهد گرفت. با توجه به وخیم بودن حال هر دو مصدوم، پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفته است. زمانی تحقیقات پلیسی درباره این جنایت آغاز خواهد شد که پرونده به اداره آگاهی ارجاع داده شود.