یک جوان معتاد به ماده مخدر «شیشه» در تهران دستگیر شده است که به مامورین گفته روزی که به «به دلیل مصرف مواد در حالت طبیعی» نبوده پیرزنی را کشته و خورده.

به گزارش تسنیم، اواسط فروردین گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران از مفقود شدن مادربزرگش خبر داد. این زن مفقود به همراه مردی مسن و پسرش، که از بستگان‌آن‌ها بودند، در خانه‌ای در غرب تهران زندگی می‌کردند. هنگام مراجعه این زن چند روزی بود که خبری از این مادربزرگ ۸۵ ساله نبود.

تحقیقات اداره ۱۱ پلیس آگاهی در این مورد ادامه داشت تا این‌که اواخر فروردین پیرمرد و پسر هم‌خانه پیرزن دستگیر و به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

این پسر جوان در مقابل قاضی سهرابی، بازپرس امور جنایی تهران، این ادعای عجیب را مطرح کرد که: «مدت زمان طولانی است که ماده مخدر شیشه مصرف می‌کنم. روزی به دلیل مصرف مواد در حالت طبیعی نبودم که پیرزن را کشتم و او را خوردم». 

پدر البته این ادعای پسر را رد و کرد گفت این به علت «توهمات ناشی از مصرف شیشه» است. او می‌گوید پیرزن یک روز پیش از سراغ گرفتن دخترش از خانه بیرون رفته و دیگر پیدا نشده.

به دستور بازپرس پرونده، پسر جوان به بیمارستان اعصاب و روان منتقل شد و تحقیقات برای پیدا کردن پیرزن و بررسی ادعای پسر شیشه‌ای ادامه دارد.